تابه 20 تک دسته لارز چف تاپف رنگ سرخابی گرنادین (CAR-F20)

امتیاز کاربران
سری لارز محصولی با کیفیت از تولید کننده معتبر کره جنوبی، "گلس لاک" می باشد. محصولات لارز با بدنه ای از آلومینیوم فشرده و پوشش 5 لایه با روکش طبیعی سرامیکی نچسب در داخل و خارج ظرف از بهترین و بهداشتی ترین ظروف مورد استفاده جهت پخت و پز هستند. طرح خاص و رنگ شاد این محصول، آشپزخانه شما را زیباتر و آشپزی را دلپذیرتر می نماید. سری لارز با بهره مندی از بدنه آلومینیوم با خلوص بالا و روکش نچسب با کیفیت، از عمر مفید و مناسبی برخوردار است. درب این سری از ظروف از جنس آلومینیوم بوده و برجستگی های ایجاد شده بر روی زیر درب قابلمه باعث ایجاد جریان همرفتی دمایی در داخل ظرف شده و پخت بهتر و غذای لذیذ تری را فراهم می نماید.
0

ارسال به دوستان

قابلمه و تابه های سری لارز از برند چف تاپف

 

این ظروف پخت و پز ساخت کارخانه تولید کننده برند نام آشنای گلس لاک در کره جنوبی می باشد. به همین جهت تمام حساسیت هایی که در برند گلس لاک جهت تولید یک محصول ناب در نظر گرفته شده است در این محصول نیز به چشم می خورد. از ویژگیهای این ظروف می توان به موارد زیر اشاره کرد. 
1- طراحی سری لارز برگرفته از گل رز است و این طراحی برنده دو جایزه بسیار معتبر بین المللی به نامهای

Red Dot Design Award

و

If Design Award در آلمان شده است . 

2- لایه های پوشش دهنده ظرف که با غذا در تماس هستند کاملا طبیعی بوده و باعث انتشار مواد شیمیایی که در قابلمه های تفلون روی می دهد، به داخل غذا نمی شود . 
3- پوشش نچسب سرامیک این ظروف برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کند و به آسانی دچار خوردگی و آسیب نمی شود. 
4- بدنه  آلومنیومی با خلوص بالا دارای رسانایی حرارتی مناسبی بوده و گرما را ببه خوبی به غذا منتقل می کند لذا می توانید با استفاده از  شعله کم تا متوسط یک آشپزی موفق و دلچسب را تجربه نمایید. 
5- لبه فرم دار قابلمه باعث می شود هنگام خالی کردن قابلمه، مایعات در یک مسیر باریک و تحت کنترل از ظرف سرریز شوند .

دیدگاه ها

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را ثبت نمایید.

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 2 و 2